1..2..3..4..5..6..osv

Hej hej hej.

Förlåt millan, men jag sa försöka uppdatera oftare.. =P

Nu har Linda (jag) lite saker att berätta(?) .. typ!

1.. jag skrev att jag skulle på rix fm i örebro, det blev aldrig av..
2.. jag har hittat lite kul folk  i örebro att bada med, trevligt folk =)
3.. jag jobbar min sista 10,5 timmar/dag vecka den här veckan..
4..min kompis från magaluf kommer tydligen hem på fredag..
5.. fick höra att ett ex sitter i fängelse (!)
6.. ska till liseberg nästa lördag med Nilsson m familj =D
7.. jag åt kräftor igår, fick dom av kusinerna, yummie!!
8.. min sambo/kombo har färgat håret så mkt att vi har fått färg på tvålpumpen
9.. i söndags skurade jag våran toalett..
10.. mina intressanta saker att berätta har tagit slut!
11.. just de, va på fest i fredags hos en kompis som kommit hem från tyskland
12.. va även detta år på cruisingen i askersund, de va skoj..
11.. KRÄFTSKIVA PÅ LÖRDAG!!!!


KOMMER DU PÅ KRÄFTSKIVAN TAR DU MED:
*TÄLT (VID PLANERAD ÖVERNATTNING)
*SÅDANT DU TÄNKT DRICKA
*ETT GOTT HUMÖR
*ROLIGA VÄNNER (FJORTIS-FÖRBUD!!!!!)

KRÄFTSKIVA, ETT BEGREPP SOM KAN TOLKAS;
- ÄTA KRÄFTOR OCH HA KUL
- HA KUL..

TOLKA DE HUR DU VILL, BE THERE!!!

nu till den här roliga biten, varför skrev jag det? har ungefär 2-10 läsare per dag... mn jag tyckte de va kul =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0