Blogginlägg

Nu skriver jag ett blogginlägg...

vet inte om vad..

idag på jobbet så kom som vanligt mr englisch, idag va han förbi 3 ggr..

även en pensionörsliga (lr nej, de va igår)

och en mammagrupp..

jagn sålde faktiskt mkt glass idag med tanke på det dåiga vädret.

på lördag är det kräftskiva.. vi funderar på att byta plats på den, alltså flytta hela skiiivan från åsbro till nåt annat place.. fast den blir fortf av på lördag...!!! "Location, Location, Location".. ha ha ha
(fast ni e jag ju inte säker på att de stavas så)....

är det nån som hänger med i mitt jidder? .. typ inte ens jag hänger med när det svänger..

På tal om att svänga, på lördag ska de svänga som tusan :D

hmm mina badvänner skulle bada idag, men jag hade inget ljud på telefonen så jag hörde inte det.. (buhuu) ja de va faktiskt tråkigt...:P så istället spenderade jag kvällen med att laga mat (snabbissar och köttbullar) och diskade... och kollade en wallanderfilm.. "Steget efter" bra, för det är wallander.. dålig för att det är ha Lasse (nånting) som spelar wallander...
nä nu ska jag väl natta mig sjäv.. (lägga huvet på kudden och däcka) - behöver träning på de inför lördag- haha

nä godnatt alla 6 st läsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0