Helgen..

Fredag
vaknade ocj åkte till jobbet.. efter jobbet så jobbade jag 1 timma på bion oxå.. sen hem fort som fan och fjolla till sig, för millan och jag skulle ha fest :D

vi blev inte värst många men kul va det =)

varför gör man skumma saker på fyllan?


Lördag
vaknade
städade
fick nya grannar
fick besök av nya grannarnas föräldrar i lägenheten
åkte till hjälmarbaden
somnade i stolen utanför dörren¨
somnade i sängen
vaknade vid 18 och duschade

sen skulle jag och millan ta oss upp på stan och åka till kim.
hoppa på 14 bussen vid 19.30.. åker till centralen bara för att inte kliva av där.. vi ska kliva av vidd järntorget tänkte vi, men fan heller.. bussen åker fel väg, blev att gå av vid konserthuset.. upp på stan, folk överallt.. va nåt kalas för länsförsäkringar.. sen till pressbyrån på järntorget, sen kolla när 11an går därifrån... bara för att se att vi måste gå tillbaka till centralen för att åka buss .pga de där jävla kalaset så gick de inga bussar över stan alls.. så vi går till centralen, väntar in 11an som går 20.30.. åker på den i 2 minuter för att sen kliva av vid kim... de va närmre till han än vi trodde..

vi kom till kim och fatta ganska fort att vi låg efter gänget ett par öl...

men men, kul va de iaf ..

orkar inte skriva mer.. nu ska jag dricka oboy och sen sova för imorn ska jag jobba på bion igen..

tjipp tjopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0