Kors i taket XXX

Linda har haft en lugn helg.. Den va verkligen lugn.. Det närmsta jag kom alkohol va att torka öl i kylskåpet.. Vilket jag iofs skulle gjort förra helgen, men de blev aldrig av.. de va rätt illa faktiskt, äggkartongen och alla burkar med diverse innehåll hade klibbat fast på glashyllan.. haha, men så är det att ha kräftskiva men efterföljande fest i en lägenhet på 43 kvadrat och man ska klämma in typ 30 pers.. haha :D

Spelade lasergame igår :D Mitt lag vann bägge ronder, kan väl inte säga att det riktigt va min förtjänst som gick från +1100 poäng till -6500... men jag tror det va fel på min grej, för är det logist möjligt att bli skjuten 122 ggr på 20 minuter? samtidigt som jag fick iväg 2000 skott? haha jag vet inte, eller bryr mig inte.. för mitt lag vann iaf:D

Det va jag, magnus, maggan och sammy? timmy? ja nåt sånt hette han :P
vi spöa
kim, maggans bror, jocke, anna och hmm va hette han?.. haha skitsamma...

Innan jag spelade lasergame igår så va jag och pappa och hälsa på pappa nilsson, han verka va på bättringsvägen  =D

hmm gjorde jag mer igår?.. Jo jag kolla lite mer film.. vad såg vi? Animal så vi.. nåt mer?? Minns inte, men jag lärde mig ett nytt kortspel, tjo hette de.. skitkul fast lite klurigt.. förlora ganska hårt hela tiden..:D

Idag har jag faktiskt gjort grymt mycket.. jag har:
* vaknat
* hälsat på mathilda
* spelat boll med en 2 åring
* lekt i sandlådan
* kört bil till oxhagen utan att köra helt hel
* kollade på sex and the city filmen, missade dock dom 53 första minutrarna :P
* spelat tjo och inte förlorat
* hälsat på kim
* ätit pizza
* kollat på "Fångarna på fortet"
* hittat hem

hehe nä nu ska jag väl sova..

tjipp tjipp !!!


Kommentarer
Postat av: Millan

Sluta skriv i kursivt, det är störande!

2008-08-18 @ 12:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0