Konferenskryssning

Millan Linda och Sandra fick boka plats på respektive anslutningsbuss, men när våran lilla simon skulle så fick han höra att det inte gick för att det var en konferenskryssning och att han ska boka på ett annat nummer imorn.
Tallink verkar ju för fan inte ha alla hästar hemma i stallet, eller mer passande, alla flytvästar i livbåten..

Aja, men nu har ju iaf jag betalat kryssningen och alla har betalat mig, så nu bär det snart av :D
Fy fan va kul det ska bli :D

Sist bodde jag och Millan ihop med Erik och Erik i hytten,
och den här gången ska jag bo med  Fredrik och fredrik
och Millan ska bo med Simon och Simon..

HAha yeah, dags att växla in pengar till eek snart alltså..
tjipp tjopp

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han jag pratade med var jätteknepig!

Först fick jag inte boka för det var "för sent", det var redan betalt.

Jaha, sa jag. Det går en buss då och jag får inte åka med för att jag bokade "för sent". (trots att jag ringde typ två veckor innan!) Jag visste inte om att man var tvungen att betala det samtidigt som man betalade allt annat.



Nehe, sa han bara.

Jag fick uppge alla siffror på mitt kort och allt till honom för att få boka. Och det tycker jag inte man ska behöva göra!



Fy för dom!

2008-12-04 @ 23:35:00
URL: http://sanondra.blogg.se/
Postat av: Millan

Det är väl klart att du var tvungen att uppge siffrorna på kortet?

2008-12-05 @ 13:16:32
Postat av: Sandra

Millan:

Jag menar.. man kunde väl fått nån kod så man kunde betala över internet..Jag vill inte berätta mina siffror för vem som helst. Har jag aldrig behövt göra förr.. så jag menade.

Jag kunde inte göra det heller för det var för sent enligt honom.

2008-12-05 @ 23:30:30
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0