Tallinkryssning

Vi lämnade tärnvägen, som var vit och fin...


För att senare sitta och vänta uppe på stan..



På anslutningsbussen som tog oss till färjan..


På färjan blev det fest och party natten lång.
När vi klev av färjan i tallin så  fångade jag alla på bild :D

SimonSandraChrisFiaBäckSebbFredricTybbleJocke.............Millan
Vi saknade våran jensen ;( Som tyvärr fick förhinder...

Vi kom från snö, vi fann betong och grått...


Jag åt även en pizza som matchade min snygga mössa :D



Det som hände på båten stannar på båten.. Nä jag skoja bara, tog helt enkelt inte fler  bilder.. Har 2 filmer dock, kommer vi senare tidpunkt.

Tjipp tjopp!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Dom där filmerna vill jag gärna se... för Simon blev väldigt nervös när han läste att det fanns filmer ;);)

2008-12-15 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0