Fooootboooll!!!!

Jupp, ikväll är det dags att få stryk av spanien, eller dumma mig vad säger jag? Fast jag tippar oavgjort, eller knapp seger för sverige. Jaha, idag när jag vakna så insåg att jag sov på golvet på en matta, hade iofs valt det själv.. haha =) Sen blev det lite shopping på staden, 2 par jeans, 1 linne och 30 gula armar.. summa, 417 kr. Även ett par skor för 50 kr shoppade jag. Växla in mina euro som va kvar efter resan, 45 euro = 416, 50 kr. Igår blev det en hyfsat lugn kväll, satt hos fia till 00 typ sen gick vi till erik och spela lite guitarr hero. sen fastna vi på vasa (tror jag det hette) och vi va där en stund, mycket folk men kul va det. Nä, nu ska jag sluta jiddra för snart kommer de en massa folk hit. Party Party =) Tjipp!

Kommentarer
Postat av: RebeccaaSv

Nu ska vi hålla tummarna för sverige! :)

2008-06-14 @ 17:44:40
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Sandra

"30 gula armar" ???? va?

2008-06-14 @ 19:57:05
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0