Midsommarhelgen..

Den här helgen hände det mycket som jag inte vart med om förrut.. kan ta det från början

Fredag : Kommer upp till sommarstugan, det spöregnar.. får låna en poncho av mormor och halvspringer bort tillmamma... när jag kommer in på mammas tomt så springer jag in i taket på friggeboden, blodet rinner från huvet och det blir att åka in till akuten. Sitter där i 3 timmar drygt sen limmar dom ihop mig. Sen blev det att åka tillbaka till tisarn och börja festen :)

Lördag: Vakna vid 14 åt pannkakor, sen blev det att spendera ytterligre en dag på akuten, men då för en släktings räkning. Sen efter det blev det pizza i örebro. och sen efter det så va jag en sväng till lägenheten och hämta lite saker jag hade glömt.. och då så blir jag stoppad av polisen, haha jag hade inte gjort nåt.. dom hade bara inget att göra, men man blir lite nervös när mman får en piketbuss i arsle som blinkar..

Söndag: Slappdag i sommarstugan..


Idag måndag, nu står jag utanför pappas hus och bloggar.. bra med trådlöst .. haha nä nu ska jag sluta och bege mig till jobbet.. tjipp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0