Norrköping

haha, nu är man i östergötland då..

Kom nyss in på station, ska nog snart äta min kycklingmacka.. yummie!

Hitta internet här, haha, det har dom fan inte i hallsberg. Eller ens i örebro för den delen.

Fia ringde nyss hon skulle dra sig hitåt.. sen blir det att vänta in millan. 20.22 ankomme rhon =)

Ser ut som ett riktigt sverigefan idag, tröja och t.o.m ansiktsmålning.. Kommer till jobbet och min chef målar mig i ansiktet, haha jag gillar mitt jobb!

Idag gick tiden fort, kom dit vid 13.30 och åt lasange och grejer. Sen vid halv 5 lr nåt så tittade maggan in.

Stängde tup 5 i sex... Jag hann till hallsberg och 18.19 tåget, som iofs va försenat med 1 minut.. hmm som vanligt ska man väl säga. Men jag borde väl inte klaga. Fick höra att millans tåg va en timma försenat imorse.

Hmm.. hur ska man fördriva en timma då? har ganska precis 60 minuter kvar innan min tid va slut. 19 kr va minimipriset, jag stoppa i 20.. Suck.. vad ska man skriva nu då?

Hoppas sverige vinner imorn.. =)

***

Hultsfred är nu, har lite ångest för att man inte är där. Va ju där 06 och 07.. Men måste man jobba så måste man. Blir ju Arvikafestivalen om några veckor, längtar som bara den. 58 minuter kvar.

Nu ringde fia, hon slog i huvet i spegeln, hur lyckas man? ha, nej nu ska vi inte va dumma.. Men jag tyckte de va lite konstigt att hon bara försvann.
Nu är hon tydligen på väg ner hit, till stationen alltså... Jag orkar inte skriva mer!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0