Onsdag

Igar sa at vi pa la bodega, det var asgott :D
Biff och kyckling fajitas.  Innan  det sa varmde vi upp med en grogg pa e4an.

sen efter det blev det lite e4an igen tills johnny kom och drog med oss till treo.
dar satt vi val till 2 tiden, sen gick vi hemmat. blev en lugn kvall.

Idag har va spelat minigolf och legat lite i poolen.

Ikvall blir det att sig till e4an igen, nan speciell fest. vi ska snart kopa biljetter 10 euro. inte farligt, inklusive tacobuffe. yummie!!

Har inforskaffat en keps idag. Borjade bli lite val rod i ansiktet.

Nu vill jag itne att det ska komma nagra fler dagar. Lixom va onsdag i nagra dagar mer, vill verkligen inte aka hem. men ja, man maste ju jobba.

Men jag sager bara, nasta sommar blir det barskolan for hela slanten

Hoppas skattepengarna har kommit, extrapengar ar aldrig fel.
Men det blir till att spara dom till Thailand.

Jahopp... ska val dra mig upp till rummet snart. Nilsson kanske saknaer mig nar hon duschat klart.

i'l be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0