sondag

hitta ett inlagg fran natten sondag-mandag.
****************

okej, idag vakna vi vid 9 tiden typ,
vi fixa oss och grejer, och sen guida vi oss fram (jag laste karta) till saga nova.
och efter valkomsmotet sa gick vi i magaluf lite oh sen gick vi och handla lite alkohol.ñ

se4n typ vid 14 tiden sa gick vi till hotellet och vila lite,
typ innan det sa handla vi toast och sa.

okej , vi handla lite vykort5 och frimarkwen, dom lagger vi pa imorn.

mamma, pappa,  farfar, mormor & morfar, jobbet och Millan.

okej, typ 5 euro... de e typ inget.

sen sov vi lite.

sen typ fixa vi osss och sen gickn  vi till en coktail bar.
sen wefter det driog vi in till magaluf, dar vi hamna pa e4an.. efter typ nagra timmar dar sa gick vi tillbaka till hotellet.

btw, kartsystemet ar inte uppdaterat haer. inget ar typ ratt.

nu har vi typ kommit till hotwellet fran e4an, och brumma ius dacking pa rummet och jag skriver blogg.

men en fraga, hur fan ska vi fa tag i johnny?
okej, det ar inte viktigt,. men hyan sa till mig och millan att vi skul

Kommentarer
Postat av: Millan

"men hyan sa till mig och millan att vi skul"

FFS??!

2008-06-02 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0