Tisdag

JAg va då inte lite trött när jag vakna imorse, (kl 12, men det är morgon med min dygnsrytm)..

Åkte till jobbet och handla mig nån skaldjurssoppa till lunch, de va inte äckligt men det enda som va gott (och som hade en utstickande konsistens) va potatisen, allt annat som rotfrukter och skaldjuren va mjukt/segt men det va ätbart.

Blev en lugn dag på jobbet.. Läste typ 50 sidor ur en bok på 5 timmar..

Men de fick jag igen dom sista 10 minutrarna, då som jag håller på och plockar iordning för stängning så kommer det ca 10 pers som ska ha glass.. tur att min mor va där så jag kunde köra lite med henne.. haha

Väl på tärnvägen så va de dags för grillning, vi grillade skinkinnanlår, asgott . legat i marinad hela dagen.,. sen blev det pommes och ört creme fräsch (jag vet de stavas inte så) till de.. yummie! men jag fick ingen riktigt glöd i elden förrens de va grillat klart, vilket e lite typiskt mig.

Vi (jag) storstäda idag , imorn städar millan toan.. hitade lite roliga saker under mattan, bla ett dumle papper och då blev jag sugen på dumla så jag åkte till hemköp, bra att de e nära och bra att de e öppet till 22..

Lyckades även få lite tvättat idag, fast jag glömde såklart fotbollströjan.. suck!
Vi har även glömt att ta våra dunor ur torkskåpet, men vem e tragisk nog att stjäla 5 st 9 kronors dynor från ikea? haha

Orka mer säger jag bara, tjipp!


Bidrar med en bild på mig som påverkat sverigefan i nkpg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0