AJ som fan...

Min lilla reskompis är sjuk.. aj aj aj hoppas det inte är allvarligt, eller det är inte allvarligt!
Jag bestämmer det, nu är jag hennes doktor. 2 alvedon och sömn!
För på lördag lyfter planet, även om hon är sjuk så ska hon sitta där bredvid mig och hålla mig i handen.

Okej, hon kanske inte håller mig i handen, nog snarare jag som krossar hennes,
Men har man som jag aldrig suttit i ett flygplan så får man va liite nervös. Fast  jag är inte nervös, än!

Aja, snaaart är det lördag igen..

Fixade lite Euro idag.. 2836 sek gav 300 euro.
Tror min reskompis gjorde en bättre deal igår.. 2998 sek fick 317 euro, men vem orkar räkna?

Ett meddelande till min kombo, hoppas du är nöjd nu, nu har jag gett dig nåt att läsa.

och ett tips använd inte en viss hårbortagningskräm under armarna. Det svider. Fast bara  under ena
vill säga, va kanske bättre på att tvätta bort krämen under den andra.

Tjipp, som en viss person brukar  skriva!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaaaa! Linda har skaffat blogg!!!!!! :D Denna ska du skriva i varje dag. och jag ska läsa varje dag!!! Okej? Deal!

2008-05-28 @ 22:29:39
URL: http://sanondra.blogg.se
Postat av: Sofia

Stackars sandra om du ska krossa hennes hand, du lär i så fall göra det när vi åker till thailand med:)

2008-05-28 @ 22:30:23
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0