Måndag ||||

den 12 december bär det av på kryssning :D

Tallin, here we come =)

Fan va kul att det verkar som vi blir ett gäng som drar iväg, runt 12 pers tror vi på.. *längtar*

ska försöka ta tag i det här bloggandet igen, men det är fan inte lätt.. lever man inte ett blondinbella liv, med shopping dagarna i enda så har man inte så värst mkt att skriva om :D haha

iaf idag på jobbet så hände det inte mkt, förrutom en gäng pensionärer som inte tycker om att köa :P

lyckades även häva ut stearin över ett bord när jag skulle stänga.. inte lätt att ta bort, så de överlät jag till närmsta chefen som öppnar imorn :D

imorn ska jag även börja jobba kl 12.. ska göra 280 + 60 dubbla frallor tillklockan 15, det ska tydligen vara öppet hus på skolan..

Nu ska jag försöka omdesigna bloggen..

tjipp tjopp/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0