Jag är |ngen blondinBella..

eller nån annan stor bloggerska som orkar skriva 17 ggr om dagen, mitt liv kretsar runt lite andra saker..

Nu är det ju faktiskt så att min rödhet (efter solningen) har övergått till relativt brun, med flagning på bröstet.. aja, men  de va kul så länge det varade..

Jobbade alltså förmiddag förra veckan, både måndag, onsdag, torsdag och fredag..

På fredagen efter jobbet så kom mormor och mamma till mig, sen  åkte vi och hämtade brorsan på sin praktik och sen åkte vi in till örebro (marieberg) där mamma köpte sig en skriva/kopitor/scanner/fotoskrivare .. sen va tanken att vi skulle åka hem till mamma och koppla inte den, men så blev det inte..

Istället åkte jag och mange hem till pappa där jag färgade manges hår.. han blev brunhårig, riktigt fint faktiskt :D

sen vid halv 8snåret på kvällen så åkte jag till mamma, men inte fick jag upp nån skrivare då heller, nä för vi blev lite förbannade på varann så vid 23.30 tiden somnade jag fullt påklädd på morsans soffa...
ble väckt 7.30
"Linda vakna, du ska ju jobba"
och jag kliver upp asförvirrad och får höra att klockan är halv 8, hur fan ska jag hinna då tänkte jag.. men sen efter några sekunder kom jag på att jag inte började förrens kl 9..

Sen jobbade jag iaf från 9-14.30
sen efter det blev det lite innebandy (på allt annat än seris nivå) ute i ekeby men 8 killar.. men det är kul, då är det lite action och inte så fjolligt spel :P
haha

sen vid halv 18 så plockade jag upp pemelie hemma hos henne (eller jag spenderade typ 40 minuter där då jag åt min räkmacka och hon valde kläder och rakade benen)..
MEn så kan de va.. sen blev det att brumma till tärnvägen och korka upp ölen.
(Ja menar, de va ju ändå alla stjärtans dag så öl va ju tvunget)...
sen efter en stund traskade millan iväg på äventyr och efter det så kom jensen :D

20.48 bussen va vårt mål, och vi hann med den :D
Sen tog vi ut pengar på stortorget och sen gick vi inte på thao, där vi stannade tills klockan 02 ungefär..

sen åkte jag hem..

vaknade söndag runt 10 första ggn med huvudvärk... tog medicin och vaknade igen vid 13... tog lite mer piller och sen så när jag vakna vid halv 15, så mådde jag bra :D

då kom jag på idén, att ringa pappa och fråga om han skulle med på innebandy i alléhallen (hallsberg).. och han sa ja, så då fick jag skynda mig att duscha, för jag vi ju tvungen att hinna med 15.48 bussen.. och se, jag missa inte den heller..

sen blev det 16.25 tåget till hallsberg...

innebandymatchen blev inte så spännade som jag trodde.. örebro söder spöade pålsboda med 3-13 eller liknande..

efter matchen gick vi till mamma, jag satte ihop skrivaren.. skrev även ut 2 bilder och dom blev asbra jue :D
Men sjävla "skriva-ut funktionen" (alltså vanligt) krånglar.. kom bara 14 papper med lite symboler i ena kanten.. men dt löser sig väl så småningom..

Det blev ju 21.24 tåget hem på kvällen sen, vilket gjorde att jag missade 21.40 bussen med några jävla få minuter.. så första satt jag inne på centralen till 22, då stängde den, så då gick jag till järntorget och köpte mig en kaffe på pressbyrån..
Sen om min kära lilla buss 14.. 22.20 va klockan då.. va hemma ungeför 20 minuter senare, då jag åt upp kräforna som mamma hae skickat med (gillar kräftor)..

sen slocknade jag i sängen lite före 01 tror jag..

*********************
och en kortis till..

idag:

vakna
laga mat
diska
åkte till jobbet
jobbade 13.30-19.30
handlade
åkte hem
tvättade
åt mat
la tvätten i torktumlarn
lattja med datorn
hämtade torra tvätten
duschade
latjade vid datorn och skrev blogg...

tjipp tjopp
|tretton veckor på lördag|


Kommentarer
Postat av: Millan

Alltså det går inte att läsa vad det står när du skriver i kursivt.

2009-02-18 @ 16:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0