God morgon

Eller nä,  jag skoja bara.

Jag har typ kanske sovit 4 timmar inatt, max..
Vaknade på riktigt vid 7  typ.. Kollade in ett avsnitt av the unit..

Om  man är sjuk och inte kan sova så kan man,

Dricka vatten tills du storknar (= gå på toa en gång i timmen)

Äta  päronsplitt(ar)
- kom på att en kall glass fick mig att sluta hosta en stund-

Har även insett under natten att det är svårt att hosta och andas genom näsan samtidigt, med tanke på att den är helt igenkorkad...
(Varför har man aldrig näsdroppar när det behövs?)

slutsats;
På mitt golv finns nu utöver damm, även glasspapper och pinnar, ett xantal cola-burkar.. och lite (ganska mkt) snorpapper..
(Nu millan är du glad att vi inte är sambos på riktigt va? ;P)

slutsats 2;
jag är inte ens trött.. har inte sovit många minuter itaget så det här kan bli en intressant dag.
undra om jag ska försöka sova igen,. *prosit*
får ge de ett försök..

tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0