Till magaluf..

Jag kan verkligen inte tänka på nåt annat..

haha nje nu ska ska jag skärpa mig.

Igår, (tisdags), fick jag en chokladask av ett gäng stamkunder (pensionärer) som är och fikar hos mig varje tisdag och även ibland torsdag.. Den va jättefint inslagen och allting, blev väldigt rörd av den gesten :D

-"Linda, kom ett slag. Det är såhär att vi har samlat ihop till en liten present till dig"
-".. eh men jag.. eh tack =)"
-"ja, du är ju alltid så glad och trevlig som står ut med oss"
-"men nu blir ju jag rörd"
-"men lilla gumman.."

helt sjukt kändes det, men alltid kul att va uppskattad :D

**
på tal om magaluf :D
En tjej som ska åka i samma grupp som mig känner samma person som jag känner, världen är för liten.
**

imorn blir det att försöka komma ihåg att knalla in till chefen och be om långledigt över sommar, eller det blir att knalla in till vice chefen, för huvudchefen är ledig i 15 dagar framåt...

jag är så taggad. det är för många veckor kvar, jag kommer få krupp.. måste se till att styra upp lite annat att göra, så att tiden går fortare...

Jag va föresten ute och gick/joggade förrut, fy fan vad min kondis är obefintlig. måste göra nåt åt det. snarast.

nä nu ska jag plocka ur en matlåda ur frysen som jag ska äta imorn innan jobbet.

natti natti


tjipp tjopp .//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0