Helgen i Hallsberg..

fast det blev inte så jävla mkt hallsberg...

I fredags hamnade vi på en brudfest i nån lokal här i stan,  efter en stunde och lite omplåstrande så gick vi till studentgatan och sen in på kåren, de va faktiskt en onödig utgift..
Ja sen blev det lite efterfest i muttrarna tror jag det heter... Sen party party hemma här, eller nä jag sov typ..:P

lördag.. Blev ingen traditionsenlig innebnady, för lite folk... Men på lördag kör vi igen :D
Så blev hämtad av min bror vid 15-16tiden och blev körd hem till pappa, fick dock betala för mig, snål bror!!! :P

Sen blev det lite tacos hos mamma och sen blev det förfest "under ground". bokstavligen... och sen vid halv 22 så fick vi skjuts till nya pub centralen :D De va kul där faktiskt.. :D Bra band :D
jag lyckades hamna på nån efterfest där jag fick i mig x antal för många och för starka groggar... Så nånstans där (runt kl 3) spårade min kväll ur fullständgt typ.. Ringde min bror när jag hade ungefär 800 meter kvar hem till pappa och blev körd hem till pappa där jag packade ihop mina saker i fyllan och virran, vilket resulterade i att mina mysbyxor e kvar där .. not god! Sen blev ag då körd till örebro, fick såklart betala för mig igen, han e skyldig mig många mil nu :D Har noll uppfattning om tid och rum då...
Blev avsläppt vid bankomaten mittemot olof palmes torg... och sen vips så var jag där jag skulle..

Idag blev det pizza på staden med en framtida barskolevän :D

Nu ska jag göra nå annat... gonatt..

Kommentarer
Postat av: Millan

"Sen party party hemma här".......................................

2009-03-02 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0