Grekland - Sweden

0-2, Yeah, bra start =D

såg matchen på strömpis med bratten, tybble, cissi och millisch. Säger bara
-"Vi går på toa NU!"
10 sekunder senare blev de mål nummer ett, bra jobbat killar!! ha

Efter att jag jobbat 6 timmar idag så fick jag skynda mig hem (för jag min idiot hade bokat tvätttid på en matchdag) slänga i 2 maskiner, en med jobbarkläder och en med handdukar. och sen cykla som en dåre i motvind för att ta mig till strömpis. där folk redan hade hållit igång ett bra tag.

Efter matchen cyklade jag och millisch hemmåt. Blev att vi åt varsin pastasallad (alltså hon gör en och jag gör en) och då va klockan typ lite efter 23. sen kolla jag navy cis (dumma mig, ska ju inte). sen va jag duktig och diska lite.
Har typ oxå städat mitt rum, fast väskan är typ fortf oupppackad.
har typ nyss släng lite sopor och hämtat tvätten. suck, jag är trött!

Nä nu gäller det att mentalt förbereda sig för en heldag på jobbet på torsdag, och en vild helg i norrköping i helgen (har aldrig vart lugnt där).



Tjipp tjopp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men vafan! Du kan ju inte åka dit nu! Du sa ju att du skúlle vara hemma! För nu är ju jag i hallsberg!

2008-06-11 @ 22:06:36
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0