Pastasallad

Ost
Gurka
Skinka
Snabbmakaroner

enkelt och gott, utan kaninmat (gröna blad) yummie!!

Gjorde asmkt för en stund sen, hoppas det räcker iaf tills onsdag.

Jobbade 13.30-19.30 idag. Ganska lugn dag, hade praktikanter och så hela tiden så inget blev speciellt ansträngande.

Kollar lite Navy Cis nu, asbra . Men har lovat mig att sluta kolla det på tvn för där är de på säsong 5 lr 6 lr nåt och jag är egentligen bara på säsong 3.. Haha, men det är för bra att inte titta.

Millan är inte här, hon dricker alkohol i brickebacken. Jag orkade verkligen inte (Ja, jag kan banga en fest) hehe.

Tjipp!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kryss i taket!

2008-06-10 @ 17:03:46
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0