Antligen pa hotellet =D

aha, nu ar vi framme.

flygresan gick bra, fattar inte vad mina paron ogillade... det enda som jag tyckte va lite jobbigt va starten. men att landa pa ett morkt mallorca, med bara massa ljus under sig va coolt :)

den dar javla tranfern va inte sa himla bra, vi blev avslappta (klart bara jag och brumma skulle bo pa palma nova garden och inga andra ur bussen) vid kanten och busschaufforn sa "only upp their" alltsa upp for en backa som luta en hel del. sen nar backen va slut, inte fan sag vi nat hotell. backen fortsatte mer uppat, sa det gjorde vi med, inget hotell! ner for ovre delen av backen och kolla lite. en snall gubbe i en bil fraga typ vilket hotell vi leta efter, vi sa palma nova garden och han peka och sa typ "go that way and you se it" och vi hitta det.

och inte fan var det "bara upp for backen" det va uppfor backen och en bra bit (150 meter) till vanster.

sager bara wow, bra jobbat ving!
och hon prattjejen pa bussen, sa valkomna och sen klev hon typ av, hon va t.o.m norsk!

haha, men nu har vi vandrat runt lite i duggregnet (och spanjorer har inget avstandsbedomning) en skylt visa 250 meter till mcdonalds, de va typ 400 meter, kandes de som iaf.

en cheesburgare senare och en liten cooola -3.4 euro- (for att harma min mamma) senare och en liten promenad sa sitter vi har och bloggar. 

och imorn ar det valkomstmote pa hotell saga nova, (vart fan ligger det)

men fint hotellrum :D
havsutsikt och varsin typ 1.20 sang, regnet forsvinner bestammer jag!

hejda!!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

SAKLART!

2008-06-01 @ 01:34:52
Postat av: Millan

Här är det 30 grader varmt och sol ;)

2008-06-01 @ 10:55:16
Postat av: Sofia

Här är det typ 30 grader i solen och 25 i skuggan så vundsjuk är jag inte:P

2008-06-02 @ 07:56:29
URL: http://fiddeliiifia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0