Kräftskivan 2008

som vanligt lika kul som varje år =)

och som vanligt mådde jag inte så bra idag när jag vakna :P hehe..

vi va vä ungefär 30 pers... 35 kanske.. när jag däckade vid 5 tiden så va festen fortf igång =) tur att vi hade pem här som hade koll på läget åt oss =) snäll människa hon den där Pem, imorse när vi vakna så hade hon plockat iordning lite i köket =)

Det värsta med att annordna kräftskivan är städningen dagen efter.. jag mådde inte så bra i år så millan, pem, linn och david städade lite mer än mig , tack så mkt =)

fast jag skurade jo iofs hela lägenheten för några timmar sen. och fick plocka in allt från verandan som vi ställde ut när vi skulle städa.. gick även och plockade upp kräfthuvuden och glas och grejer från marken nu på kvällen, så jag gjorde allt min del ändå :D

Helt stört hur liten världen är.. mina badkompisar tittade in igår.och de visa sig att  dom kände typ hälften av allt folk redan..

Jag åt faktiskt tisarkräftor igår, de va gott som fan :D

Kvällen kan sammanfattas med 5 ord..
*Fylla
*Skratt
*Kubb
*Kräftskiva
*Städning

haha, jag är så himla bäst ;-)

Godnatt alla pajasar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0