Söndag

Händelserik dag för att vara en söndag...

jag tog det  ganska lugnt till fram till 15.30 tiden.. då fjolla jag till mig lite
och sen åkte jag till jobbet (!!!!)
jo, linda kan jobba på en söndag.. stod och sålde godis och popcorn och grejer när de va bio..

Hälsade på en tränare från den gamla goda tiden när man höll på med brottning... han fatta inte vem jag va förrens jag sa att jag hette Linda.. "ahh tiderman... du har ju vuxit till dig"

hmmf.. men man får väl va glad att man inte ser ut som 12 längre..:P

haha nu ikväll så har jag designat mitt eget bankkort.. "kort på kort" som det så finurligt heter.. får se om jag lyckats.. borde komma om en 10 dagar ungefär då...

tjipp tjipp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0