Sista dagen på Mallis..

Den var iofs i förrgår men kan ju iaf skriva om den.

Vi gick upp vid 12-13 tiden typ. vi tog det lugnt, åt god mat och låg en stund vid havet.

På kvallen åt vi pizza och drog igång festen.

Vi tog ngra groggar och drog oss in till Magaluf vid 00.30.

Gick runt en sväng sen gick vi till till Johnnys jobb och lalla där en stund tills han sluta.

Sen blev det en sväng till Treo. Sen blev det en sväng till nåt ställe där vi fick varsin Pachot Parrot lr liknande.
Den brann och va himla stark, man skulle lukta, sen svepa och sist andas in djupt.
Sen gick vi lite till grabbarna grus. och sen grabbarna grus beach club.

där blev vi kvar till 6 tiden, sen blev det att handla lite kinamat.
Sen blev det efterfest hos några britter. Vid 7 tiden så hittade vi till slut vägen till hotellet, vi satt pa muren vid stranden och åt frukost.
Åh sen kändes det att det verkligen va lördag och att bussen snart skulle gå.
Vid 8.30 slumra sandra in, jag tog ett par vändor i poolen, sen duscha jag och packa. sen vid lite efter 9 slumra jag in och sov i typ en timma.

Vid 11 tiden drog vi oss från hotellet ner till platsen där bussen skulle hämta oss. Kom till flygplatsen vid 12. Sen stod vi och köa i en timma för att få checka in. Sen blev det att passera säkerhetskontrollen. Det pep, så jag fick ta av mig skorna. Sen kom jag igenom.

Blev mat på mcdonalds. Lite före 16 lyfte planet tror jag. Kom av planet vid typ 19 tiden.
Sen blev det hitta väskorna och ta en taxi till tåget. Hade cirka 15 minuter till godo när vi kom till tågstationen.

3 timmar tågresan senare och 20 minuter buss så va man äntligen i bohus hos nilsson.
Kom i säng vid 2 tiden.

Jag vill tillbaka till Mallis!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0