Onsdag|||

Idag är det onsdag, och idag har jag jobbat.
Nu sitter jag framför datorn och samtidigt kolla på insider.
Han alexandramannen är ju för fan dum i huvet.
Bara så att ni vet.

Idag har jag även köpt knäckebröd och ost, på statoil. haha

Jag köpte även en Geischa, men det va då till Millan.

HAha, jag har inte så himla mycket vettigt att skriva nu,
men jag skriver nåt iaf :D

Nu är det ännu närmre til kryssningen..
12 december bär det av :D

På tisdag fyller min mamma 47, vad sa jag köpa till henne?
Det är inte lätt med presenter nu när man är lite äldre,
det var lättare när man va mindre, då räckte det med
att ge nåt man gjort i slöjden..
Men jag har ju ingen slöjd på schemat länge..
Eller, jag har ju inte ens ett schema :P

haha...

Nä nu ska jag göra nåt annat...

Tjipp tjopp//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0