Brynäs spöa Södertälje

yippie :D

Fast det var ju egentligen inte så min helg började..

Jobbade fredag kväll mellan 20.00-03.30, det var nån bosnisk artist som uppträdde i husaren så det var en massa folk där och kollade..  Jobbade lite i baren, plockade lite skräp och flaskor, hämtade öl i källarn osv.. Gjorde lite allt möjligt.. Fick 165 kr i dricks, nice :D

Lördag, trött som en gnu kl 9.30 kliver jag ur sängen. Duschar, så jag vaknade till.. och sen bar det av. Efter ett stopp  örebro så åkte vi (jag, pappa,brorsan) iväg kl 11.. Lite efter 14 så äter vi lunch på mcdonalds i gävle, sen bar de av till Läkerol arena.  Brynäs gjorde 1 mål. Vilket räckte till seger :D yeah..

Vid 18.15 kom vi från parkeringen.. 3 timmar senare kör jag in på tärnvägen  och partyt drar igång..

eller det blev inte så mkt party, men ett par öl blev det och sen åkte jag och millan och maggan tll pastabaren.. chilla där hela kvällen som avslutades med kebabpizza på crill corner :D

Söndag, vakna vid 13 tiden, klev ur sängen lite före 15.. Lagade mig mat och tog det lugnt fram till 16 tiden.. sen gjorde jg mig klar och drog till jobbet :D sålde biljetter på bion.
Sen kollade jag på filmen med pappa, RALLYBRUDAR, rekomenderar den starkt :D skitkul jue =)

sen blev det lite häng hos fredrik, vi såg "Se upp för dårarna".. rolig film :D

nu ska jag nog sova.. börjar jobba om 11 timmar och 25 minuter.

gonatt//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0