Fredag & helgen i Karlstad.


Frukost innan kl 6 fredag morgon.
**

Det här är en mobbad käpphäst. Fick släpa med mig den på tåget :D
**

Snygg som få på tåget.
**


Ingen tågresa utan godis
**

5 minuter innan tåget skulle vart i karlstad så va tåget i Östansjö.
13.29 va tåget inte framme, kl 14.38 då va tåget framme, Dåligt sj!
**

After Work i KArlstad, =) klockrent!!
**

En bakfull Pem
**

Lördag och laddad inför matchen.
**

Efter ölen så fick jag tix tror jag, man kan fan inte krama FBK-vargen.
**

Brynäs förlora dock matchen, men det är sånt som händer.
Lördagskvällen började med en korridorsfest, sen blev det att bege sig in till centrum och  nöjeskrogen :D

Skitkul, drog därifrån vid 2 tiden och sen nån annanstans.

Söndag, vakna, bakfull, handla cola och kycklingrulle, mera bakfull.. Tåget 16.23, inte försenat dock =)
Kom till hallsberg lite före 18.. Pizza med pappa, 3dje onyttigheten på 2 dagar, haha illa men smarrigt... =)

Nu sitter jag på tärnvägen och kolla andra avenyn.

Tjipp tjopp! 

Kommentarer
Postat av: pem.

jävla snyggt kort på mig då :P

2008-10-22 @ 23:40:36
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0