Helgen

Fredag efter jobbet så blev de av att man drog hem till hallsberg och plockade upp pappa, han fick åka med till åsbro och sen alltså köra min bil hem igen, jag åkte till Ida.

Jag och Ida satt hemma hos henne ett tag och förfestade lite själva och åt pizza. (Jag åt t.o.m en annorlunda pizza än samma gamla vanliga, va bearnesås på den ena och typ annanaspå den andra, men de va gott)

Sen bar det ju av till motala, de va kul på bussen som vanligt, men de va faktiskt väldigt få av den gamla sorten den här gången så stämningen va kanske lite drygare än vanligt..

Där nere blev det iaf partaj, och lite dans till arvingarna, kul va de :D Träffade på nån pajas som hette viktor som va lite rolig, men han hade inge bra svar på varför han hade åkt till motala från tranås.

Lite efter 1 så klev jag motvilligt på bussen som tog mig hem till hallsberg, till mamma. Blev lite panpizza där på natten och även lite cola. Sen nån gång runt halv 4 tiden kom jag väl i säng..

Vaknade lördag morgon av att mamma på nåt sätt ramlar in i mitt rum, men jag somna snabbt om igen. Vi 12 tiden så orka jag dra mig  ur sängen.. Blev ytterligare lite cola som sjönk ner och även en dusch.

Sen blev de en sväng över "stan" köpte present till fabian. Jag hann även med att titta in till sandras mamma och hälsa på henne och sandra e stund..

På väg hem till pappa och hämta bilen så kom jag på i sista stund att jag skulle på bolaget.. I kassan när klockan typ är 1 minut i 2 så upptäcker jag att jag glömt min väska, som såklart hade både körkort och pengar i sig..Ringde sandra som fick ta en språngmatch ner med den...

Sen blev det hämta bilen och ta mig in till staden.. Hämtade upp millan på tärnvägen och sen bar de av till barnkalas :D Vi fick tårta som Tilda bakat, gott va de :D

Sen blev det att åka hem och göra sig iordning för kvällen.. Blev hämtat av Jonas vid 17 tiden, åkte hem till honom och förfesta.. Vid 20 så drog vi oss till Mitt Andra Hem, och fortsatte förfesten.. Va release grejs för The Benefiths Of nya skiva, de va kul :D Men jag lyckades gå därifrån innan förbandet hade börjat..

De blev att jag gick till pastabaren och slöt upp med stjärngänget... Kim, Millan, Maggan, Fia och några mer folk.

Corona + shots, corona + shots, corona + shots + shots.. Nånstans längs vägen gick det lite överstyr..

Klockan 2 vid stängning står jag vid toaletten..
Hon tjejvakten knackar mig på armen,

- Hur full på en skala mellan 1 och 10 är du?
- 9,5
- Vilken tur, hade du sagt 10 hade jag slängt ut dig.

***
Parkbänk
Fredrik
Spya
Taxi
Väster
****

Söndag, seg dag som fan.. Hittade till tärnvägen vid 15.30 tiden..
Sen ungefär en timma senare blev de frukost :D

Sen somnade jag.. Vaknade vid åtta, de va mörkt som i graven ute..

"Du ser ut som ett offer" /millan

Men är det söndag så är det :D

Har kolla andra aveny avsnitten så nu blir det väl snart att gå in i duschen och sen sova, men känner jag mig själv rätt så kommer det dröja en timma.. eller två.. eller tre..

Nä nu slutar jag skriva.. Tjipp Tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0