Innebandy | 22 årsdag | baaaakis

Eftersom jag nu bor i hallsberg så finns det faktiskt en till fördel än att jag sparar pengar...
Jag behöver typ bara en kvart på mig att ta mig till jobbet, vilket betyder att jag kan sova hur länge jag vill nästan :P Yeah...

Tillbaka till ämnet...
I Fredags så jobbade jag mellan 13.00-18.30.. Sen så blev det att åka ut till Ekeeby, där jag satt i solen i typ en halvtimma och åt kyckling/curry bauguette från jobbet och väntade på gänget..
Sen blev det innebandy från kl 19 till typ 21... Det va kul :D Vi va 9 st som spelade och mitt lag vann den sista "turneringen" haha..:D
Efter det blev det att åka till Hallsberg där jag, mamma och pappa satt hemma på brunnsgatan och spelade örebrospelet tills typ kl 01 på natten, jag vann :D

Lördagen så vaknade jag jäkligt tidigt, klockan va typ inte ens 09... Vaknade av en hund som skällde så jag va tvungen att gå ner och kasta lite boll med en svart pudel vid namn..? Hmm, fan jag minns inte...
Vid 11tiden så drog jag mig uppå stan, eller byn rättare sagt..
Jag inhandlade en klänning och en jacka typ...:D
Faktiskt även ketchup och senap till pappa, haha !
Vid 13tiden så tog jag och pappa en snabbfika på mitt jobb, glass och dricka, smaskigt :D
sen åkte vi vidare in till Örebro där jag hoppade av hos Millan..!!

Vi gick en sväng på stan, då köpte jag faktiskt ett par skor för 50 kr, och underkläder...Även öl från bolaget då, inte fest utan öl :D

Vi åt även pizza ett helt gäng på palette, trevligt som fan :D Tycker om när det händer grejor sådär helt spontant :D

Sen gick jag och Millan där vi tillverkade Sandras present, en gurka med godis på :D HAha, hon blev faktiskt glad..:D

Vi spenderade ungefär 2-3 timmar hemma hos Sandra innan vi knallade vidare till förfest 2.. Där vlev vi kvar tills typ 22.. Innan hela gänget knallade till frimis :D
Skitkul hade jag där ..:D

En kille spillde ut lite öl för mig...
-Du spillde ut lite öl för mig, nu får du köpa mig en shots!
- Här, du får köpa den själv. (Han gav mig 120 kr)¨
- Tack tack, sa jag och log :D
................................................
................................................

Det är min helg i stora drag...

Kan säga att söndagen handlade om att motverka bakfylla och att leta mobiltelefon!

Det är 3 Veckor kvar på lördag, tills jag åker :D

Nu ska jag chilla, tjipp tjopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0