Det är skadligt..

okej, det är inget bra för mig att jobba förmiddag,
för det första så får jag gå upp TIDIGT, vilket inte är bra för min hjärna..
och sen så får jag så mkt dötid på eftermiddagen som jag förrut inte vetat hur jag ska fördriva,
men nu så har jag och millan börjat simma, det är skönt :D

Så till saken.. Idag jobbade jag förmiddag, 7.00-14.00
och sen bar de av till örebro där jag hämta millan och sen åkte vi till
eyrabadet och simmade (30 längder idag ), bubblade bubbelpool, bastade och solade..
De är där det skadliga kommer in, jag va typ ytterst lite brun på magen efter solningen så de va ju lugnt,
men nu, flera timmar senare så råkade jag titta mig i spegeln och insåg att jag är röd som en tomat.

Rumpan, låren, knävecken, nacken, ryggen och brösten. Där gör det ont nu. Glömde nämna hakan.. Jag smörjer och smörjer, men de hjälper..

Jag har en teori, hade jag inte kollat mig i spegeln så hade jag inte sett att jag va röd och då hade de troligtvis inte gjort ont... Men ja, är man lättpåverkad så är man..

Nu ska jag klä på mig igen och gå ut och se om tybble och millan ätit upp mina vindruvor eller inte.

Tjipp tjopp

| 14 veckor på lördag |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0