Första flyttlådan packad !

okej, nu kanske det inte är så bråttom på den fronten, men ja, det vart helt enkelt lite tid över för mig nu ikväll så då passade jag på att packa ner lite saker som typ aldrig blivit använda under det året som jag och millan bott här.

imorn ska jag ringa behrns och snacka lite, ska spela lite teater oxå, men jag hoppas samtalet slutar bra, för då har millan lovat mig att vi ska äta bakpotatis :D annars ska vi äta på ikea..

Jag har kommit på en sak.. om jag skriver varje dag vad jag har spenderat mina pengar på så kanske jag inte spenderar så mkt pengar :D

Idag har jag köpt:

Fm-sändare
270 kr
Räksallad
49 kr
På Ica för
66 kr

summa
=
385 kr

hmm.. man kanske skulle hoppa in i duschen nu.. för snart är kl 10 och då ska milllan väcka mig :D
Vi ska till Marieberg :D Vi ska kolla in våran favvoaffär Lagerhouse som vi upptäckte i Nkpg, och nu finns den alltså i Örebro, yeah.. Synd att jag inte ska flytta själv snart för där kan man hitta roliga saker...

Nää nu ska jag duscha..

Eller först ska jag plocka in mina rena kläder i gaderoben..


tjipp tjopp


|12 veckor på lördag|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0