Snart är det öl som gäller :D


Igår så var jag duktig, iaf en liten stund... Efter jobbet så gick nämligen jag och millan och simmade, jag simmade 40 längder (1000 meter).
Sen var jag nte så duktig längre, för efter badet så åkte vi och hämtade lilla Pem och vi åkte därefter till willys och handlade på oss lite godis, cola och nötter :D

Sen bar det av hem till tärnvägen där vi fick se att Hasse Aro åkte ur Lets Dance. Sen kolla vi oxå på filmen ..... Ugly.. Haha, jag kommer inte ihåg hur första ordet stavas så jag utelämnar det helt enkelt :D Iaf den där filmen där Violet åker till New York för att bli känd som låtskrivare, men hon börjar jobba på en bar där dom dansar på bardisken :D

haha

Skjutsade hem Pemelie lite efter 3 på natten :D

Idag så blev jag först väckt av maggan som ringde och kolla om jag skulle va med och spela innebandy och sen nån timme senare av Kim, som ville samma sak. Vi skulle ses vid 14 typ.. Vem vaknar 13.39? Jo jag, så då fick jag skynda mig lite, men kul va det :D Vi höll igång i typ 2 timmar så nu är jag ganska seg och trött, men det ordnar snart upp sig :D

SÅ snart ska jag göra mig iordning och sen dra mig til kim, får se om jag får med mig millan :D
Sen blir dte utgång nånstans där vi ska dricka lite öl och ha de skojsigt :D

Nä nu ska jag hitta lte kläder att ha på mig, men de kommer inte bli lätt med tanke på att allt typ nästan e i tvättkorgen och jag ska inte tvätta förrens imorn :S

haha nä, så tjipp tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0