hej alla glada!!!

Jag har det asbra här nere :D

Igår t.ex va det "ArmyNight"
skitkul.. fick springa runt och se ut som ett skabb, men fan va kul de va :D

händer inte så mycket annat här än att vi går i skolan 2 pass per dag, ett flair pass där vi kastar flaskor och håller på och töntar oss.. och ett pass där vi lär oss saker, typ att det är granathäpple i grenadin och att tequila inte är gjort på kaktus utan agave!! haha

Nu så har vi ledig i 3 dagar fre-söndag, så då ska jag passa på att plugga lite och hålla på och sola kanske.. hänga lite på stranden, det gör jag itne så mkt annars...

Hur går det med min ekonomi då?
Jodå, jag e den i min grupp som spenderat minst pengar, inte ens 200 euro än... jag är kung!!!!!!!

Vad kan jagh berätta mer då?
Jo, jag har haft ett världens största blåmärke på axeln somm uppkom efter en kväll som slutade under handfatet, men ja så kan de gå!!!

Nu ska vi snart kolla på en lägenhet så jag måste sluta nu!

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0