i am always 21..

jepp, idag fyllde jag 21 år, helt sjukt..
föddes för 21 år sedan och 5 minuter, enligt min datorklocka, (den är nu 22.45)

Fick besök av
Mamma -
strumpor och pengar
Pappa - julstjärna (blomma), presentkort på ikea
Farfar - Pengar, Blomma
Gunnel - Godis, och ett fint kort
Mormor och morfar - presentkort på ikea, fakechampagne, blomma
Magnus - han va med på mammas present
Kusin Fredrik - Fick presentkort på ikea av hela familjen och ett nyckelband och en penna
MArkus - flaska vin
Millan - Fia med Hutt-spel och 9-pack med jägermeister :D

Jag hade bakat en jättefin tårta, lr rättare sagt 2, 1 till jobbet och 1 till släkten allt gick åt :D
God var den oxå.. MEn känner nu att man ätit för mkt socker idag och på tok för lite vanlig mat.

Nu ska jag ta lite medicin och vila lite, känner mig krasslig, fryser och ont i halsen och skit... suck
och imorn börjar jag jobba kl 11..

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0