Tisdag

Jag har precis insett att jag nog inte har sagt ett enda ord sen jag åkte från jobbet.
Jag menar, här finns det ju inte nån att prata med, millan är ju i hallsberg.

Nu sitter jag och kollar på Titanic, tycker att det är konstigt att man kan tycka en film är bra som man sett flera ggr och som man t.o.m. vet slutar tragiskt. Men ja, så är det.

Nu ska jag väl snart diska klart resterande..

JAg är godissugen, fast jag har inget hemma dock, det är synd..
Det är oxå synd att jag vet att statoil finns 2 minuter bort med bil och har öppet konstant..

JAja, får väl se vad som händer :D

Nu har jag massa julklappar kvar att köpa, har ingen aning om vad folk ska få.
Millan ska iaf inte få npn julklapp, vi kan lika gärna spendera dom pengarna på en drink nånstans på juldagen istället..

haha

nä, nu är snart reklampausen slut..

/Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0