Arvikafestivalen 2oo8

Tisdag 1/7 juli bar det av. Vi åkte vid 10 tiden och var framme vid 13 snåret.. Blev litie käk i karlstad på vägen =)'
När vi väl kom fram fick vi dumpa fia med all packning och åka och parkera bilen mitt ute i ingenstans. Sen släpa packning i kön, men vid 15 tiden skulle jag tippa på att tälten va uppe. 3 personer på sju tält, jobbigt att bära va det iaf.

Onsdag, vakna av bastu i tältet. Efter en lugn tisdagskväll så var det bara solen som va i vägen, en de blev till att knalla iväg till plaskfjorden (heter den inte) och bada, jätterent vatten (not!) eftersom ett reningsverk släpper ut äckelsaker i närheten, men skitsamma skönt va det :D Sen blev de lite partaja på kvällen

Torsdag, Jo bastu i tältet vid 9 tiden då med, vakna, stoppa huvet i ingången och sova lite mer.
Sen gick vi och bada., hade med oss nån pajas vid namn adam/nisse trevlig, prick!! såg lite av the kooks (ev rätt stavning) och lite slayer, men det vaväl inte så himla bra kanske.. Nånstans mellan badet och spelningarna dök alla andra pajsare upp, så va vi 6 personer på 7 tält.

Fredag, fias födelsedag =) vi börja 'ven den med ett bad, faktiskt på en riktig badplats, ingestrand (tror jag).
Jag, Millan, Fia och Erik va de som orka åka dit och bada.. Sen lyckades vi hamna på olika bussar på tillbaka vägen, men de löste sig iaf.. Såg jag för band? Hmmm, fråga millan! Hade n plan inför den kvällen, dricka upp allt.. Men det orka jag inte. Blev rent Mintu Black och cider, bra kombination, njae, men jag hade kul!

Lördag, vakna, faktiskt inte lika varm som alla andra dagar men varmt iaf.. Blev bad med hela gänget nästan, vi bada från ¨nån klippa typ, det va skönare botten men fortfarande äckligt vatten.. men otroligt uppfriskande..
Såg en sväng av ticking bombs =) Hörde lite på volbeat (min stavning?) Sen vid 16-17 tiden, kom spöregnet.
Men både greger och jag överlevde, ja alla andra oxå, förrutom några partytält kanske.. =)
Sen blev det att kolla in DLK, ganska bra faktiskt :D
Sen hittade jag och millan norrmännen, kul som tusan va det :D Blev en lugn kväll med 2 öl, för jag orka verkligen inte med en kväll till..;P haha..

Söndag, vakna vid 9, backar ihop mina grejor, hämtar bilen, 10 i 10 drar vi från stora campingen. Är i örebro vid 13.
Så ´nu sitter jag här och är jättetrött och sugen på min pirog i ´frysen. JAg har duschat och känner mig allmänt seg.
Ska snart hämta min tvätt så är allt som vanligt igen..

Imorn - Måndag - Jobb
3 veckor i rad och sen augustibuller :D

tjipp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, kul verkade det vara! Åh..

Jag diggar din stavning i detta inlägg! ;P hehe

2008-07-06 @ 22:19:39
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0