Vecka 28

Måndag, vakna vid 7 tiden fixa mig och drog till jobbet, jobba till 18.30.
hem, åt mat hos mamma, somna i soffan..

Tisdag.. samma som föregående dag. Tillägg, såg lite allsång på  skansen på tv.

Onsdag.. samma här oxå...

Torsdag.. Vakna, jobba, åt mat hos momfa (mormor &morfar) stekt salt sill och potatis med mjölksås. Åkte och hälsa på lite släktingar  i deras sommarstuga, fick blåsa såpbubblor :D

Fredag.. Vakna, Jobba, åkte till lägenheten och åt lite smörgåsar.. Sen vid 20 tiden blev det lasrgame med Millan, Kim, Henke, Robin och Maggan.. Jag, Henke och robin vann bägge matcher, tror kim blev mest knäckt över det :P
Sen blev det att åka till lägenheten och snabbfixa till sig och sen blev det en sväng till pasta baren..

Går fram till vakten, visar mitt körkort..
"-Nä, men det behöver jag inte se. Gå bara in.. "
 haha lika kul varje gång..

Lördag, vakna och millan kom och hämta mign vid 15 tiden.. sen har jag duschat och nu ska jag äta frukost/lunch,
pepsi och ostriskakor. haha

sen blir det att dra till hulda-tulda... haha hon har fyllt år så de ska bli party :D

tjipp tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0