färga håret..

1 dag kvar på jobbet, sen e de semester i 1 vecka...

och det allra roligaste, arvikafestivalen =)

party party, köpte tältet idag och lite mer festivalgrejer.. babyservetter, necessär och lite mer fjoll...

haha nu håller jag på att färga håret på mig och min bror.. jag körde gamla linda stilen, svart med röda slingor.. men är man dum och köper den billigaste toningen som kostar 29 kr så får man väl skylla sig själv att de inte riktigt fastna.. men skitsamma.. kul att testa nåt nytt lixom.. har ju itne tonat håret sen man gick i sexan lr nåt, alltid kört med färgning de är klart bäst :D

haha min bror ska bli rödaktig i huvet.. körde en testslinga förrut, men han banga ur för tidigt då det blev inget.. så nu kör vi en till testslinga och låter den sitta i.. nu8 har den typ suttit 35 minuter.. ska sitta 30.. men vi får vänta lite..

hmm..  va ute och köpte glass av glassbi´len, de va flera år sen sist, men samma gamla chaufför som vanligt...
-" brukar inte ni köpa dom där burkarna med vaniljglass?"
-" Jo, men idag bestämmetr jag vad vi ska köpa.."

haha de blev nicke nyfiken glass..:D

va i lägenheten idag och spöa skiten ur brorsan på guitarr hero, haha!!

tjipp tjopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0