Packat!

Jag tror jag har packat allt nu.
Jag gillar inte att packa.
Packa är tråkigt.

Bikini
underkläder
smink
flipp-flopps
tjocktröja
jeans
shorts
pengar
pass
p-piller
biljetter

känns iaf som jag packat det viktigaste
men sen kommer det säkert visa sig att nåt
annat viktigt är kvar på tärnvägen.

ska snart åka härifrån till jobbet i kumla.
ska bara stanna på banken först och växla in alla mina enkronor.
810 st, inte illa...

Mmm..en handduk kan ju iofs vara bra, men det borde ju pappa ha nån jag kan låna.

Nu ska jag typ ta en cigg och fundera lite,
eller så ska jag platta håret.

Brumma? Hör av dig ikväll, jag är hos pappa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

I will! glöm inte min resväska! Eller papis .:P

2008-05-29 @ 14:13:26
URL: http://sanondra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0