Tärnvägen..

Haha grannarna har alltid fest...

Fast nu har verkligen majoriteten fest, annars brukar de bara va dom i partytältet!

MEn jag är egentligen inte avundsjuk, för jag har en packning att göra. Har än så länge packat i pengar, underkläder, 2 par strumpor, 2 kjolar.. och min bikiniunderdel, vart fan är överdelen?

Jag har god tid på mig, or not... Börjar jobba 13.30 imorn, och då ska allt va färdigpackat.. För sen bär de av hemmåt till pappsen.. Bättre och sova där om man ska öppna på jobbet på fredag..

Men min rosa resväska är för tom!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll!:D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)

2008-05-28 @ 23:15:28
URL: http://www.penajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0