HElgen

Fredagen spenderade jag i Kumla :D

Det var rocka billy på husaren, så där var jag :D

Jag smet in bakvägen, man kan inte lättare tjäna 160 kr.
Va där med lite kompisar till min mamma kan man väl säga, men kul va det.
Stötte ihop med lite folk som man känner som man inte hade förväntat sig skulle vara där.. Kul som fan :D
Kvällen slutade med att jag träffade 2 st kattungar, vi kan kalla det efterfest :D

Lördag, vakna upp i Kumla vid, kattungarna hae tagit hela min säng så jag fick ligga ute på kanten, men jag brydde mig tydligen inte :D
Blev hämtad av min bror som övningskörde vid 14 tiden.. Sen blev det hem och duscha och fräscha till sig.

Vid 15 va det fika hos min mamma, jag och pappa gick dit.
Hon fick även presenter av mig (Hon fyller ju på tisdag)
hon fick ett 3pack med örhängen och en hårpasta (ja, det heter så).. En stylingprodukt med en konstistens som tandkräm, perfekt på kort hår :D 
Sen blev det kvällsmat, och för ovanlighetens skull så bjöd mamma inte på potatisgratäng och kassler, utan denna dag blev det Potatisgratäng och Fläskfile, ha ha ha...! Till efterrätt blev det en FEMKRONA, ja sant. För när jag druckit ur mitt glas med Julmust (YummiE) så såg jag en femma i botten på glaset, den hade typ fastnat där, men jag pilla loss den och stoppa i fickan.

Träffade även min minsta kusin Fredrik och hans föräldrar där.

På kvällel blev det party party mn min far, vi drack öl, cider och jägermeister innan det bar av till Hotell Stinsen och Punk OFug, tror jag det hette :D Men kul va det.

Även den kvällen slutade i efterfest, vi såg Saw 5 , kassaste av filmerna hitills, men man fick några svar iaf.

Sen vid 20 tiden befann jag mig åter igen på Tärnvägen, nu ska jag sova.

Tjipptjopp / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0