i Hallsberg..

Jupp, här ska jag snart spendera min andra natt irad.
Tror de är rekord, sen jag flytta härifrån..

Sommarstugan räknas då förstås inte =)


Nä, har ju vart/är fortf hemma hos pappa och hjälper han lite.. Är man nyopererad så är man..

Hmm idag har jag jobbat. Fick besök av min gamla alkolistkompis (får inte misstolkas) Kent/Kennet/Kenta..

Han har vart förbi x antal ggr de senaste året jag jobbat där och kallt mig för MAlin och vart full och pratig av sig.. Idag sa han bara hej, sen hämta nån kompis honom och drog med han in på bibblan..


Gjorde värsta storstädningen igår, röjde en gaderob i mitt gamla rum.. HAr värsta berget med leksaker som jag ska slänga på tippen imorn.. Nä nu ska jag göra nåt annat!!

Tjipp tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0