Linda är vaken :D

Kors i taket.. Jag är vaken.

Gick upp lite efter 5 idag.
Körde gänget till paris (lr iaf till tågstationen). Simon, cissi, millan och tybble sitter på tåget påväg till skavsta flygplats nu. och jag sitter själv på tärnvägen och bloggar före kl 8 på morgonen, vad är det för fel på världen?

haha, nej jag är faktiskt inte avundsjuk på de, fast det hade vart kul att åka till paris.. För att citera tybble;
"-Tråkigt att du inte följer med, men jag förstår hur du tänker"

JAg ska till karlstad snart :D Tåget går från hallsberg 12.16, om det inte är försenat, vilket är sjs specialitet. ha!

Första anhalt blir dock elgiganten, ska köpa mig en ny mp3-spelare. Min har gått sönder, meny-knappen har låst sig så jag kan inte ta bort "shuffle" inställningen..:P

Sen blir det till hallsberg och äta lunch med pappa =) Hoppas dom har pasta med ost och skinksås på Cedars =D

NU är klockan 07.59, så jag har ju inte speciellt bråttom, dom öppnar ju vid 10 så, vad ska jag göra?

Kan ju faktiskt torka håret snart, och sminka det andra ögat, bara sminkat ett hittills.. Fast jag kännner mig lite seg när jag sitter här, så man kanske skulle vila en stund? Fast de e nog ingen bra idé, då kommer inte mitt tidsschema hålla känner jag på mig..

Imorn är det ishockey, Färjestad-Brynäs :D Go brynäs..!! Hoppas ingen reagerar på min typ medvetna felbokning, bokade ståplats hemma istället för borta, det blev lixom fel.. (Borta va iofs slutsålt, men skitsamma) hah!

Blir att gå på hockey med Pemelie :D hihi, ska stöta ihop med närmsta chefen där oxå ..:D
Öl i sportbaren, jippie =)

Nä nu ska jag kolla om swedbanks hemsida funkar igen..
Tjipp Tjopp// "LindaSomKommerSomnaPåTågetOchVaknaIOslo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0