Oy oy oboy..

Oboy är underskattat
Juice är underskattat
Vatten är underskattat
Sova är mest underskattat

Jag pratar om dagen efter.. Det är en sån dag idag faktiskt. + att jag känner mig jättetrött och lost i huvet (inte ovanligt dock). Det rävdes 3 försök för att parkera vid bensinpumpen förrut, till mitt försvar kan jag säga att de va första ggn jag tanka där..

I fredags så va vi ju såklart hos kim, eller vad menar jag med såklart? Såklart i ÖRebro ska de vara, Kim hade lite fest så där va vi. Kom hem hit vid 2 tiden på en cykel, cyklade dock inte själv, eller jo en liten bit gjorde jag det men då hamna vi på en återvändsgata, ha jag är kass att cykla i den här stan.

(Nu kom Millan ur sin dvala i hennes rum, verkar som hon ska på promenad, man får nästan ångest för man itne motionerar då när hon nu tänker göra det, men orka, det är söndag!!)

Igår drog vi då alltså till eskilstuna, trodde vi.. När vi passerat arboga och ringer efter vägbeskrivning så visar det säg ju självklart när vi kom fram att vi åkte en jävla omväg, vi va ju iofs i eskilstuna kommun (= hus i skogen), men man kunde tydligen tagit en annan väg dit. Alltså den vi tog hem idag, en sisodär 8 mil kortare, om itne mer.. Men ja vi får ju skylla oss lite själva och lite på dem som sa att vi skulle till eskilstuna, men skitsamma (Tybble-moment) kul hade vi iaf :D
om man bortser från letande i skogen, kärleksbekymmer (ej inblandad) och fylleslag :D

Hmm nej nu är det dags för singing bee igen, pausen är nog slut för längesen, kanske t.o.m hunnit vart en andra.

Inte för att jag egentligen bryr mig, men nu så har blondinbella börjat blogga igen, jag är glad, det betyder att jag har nåt att skratta åt och kommentera inför millans döva öron :D

tjipp tjopp//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0