En dag som alla andra..

förrutom att nån av mina underbara grannar tagit min tvättid (19-22) den sista för kvällen, och klockar är nu nästan 00.05.'
Blir galen.. Tur att Millisch bokat andra tvättstugan under samma tid, så jag fick tvätta iaf. Min tvätt hänger fortf i torkskåpet för den va inte torr och millisch tvätt snurrar fortfarande i tumlarn.

Skrev en lapp och hängde på tvättstugedörren (den jag bokat)

" Hej !
Lust att komma med nyckeln till 4g
när du tvättat klart ? För jag vill gärna tvätta"

Men egentligen skulle jag skrivit
"Hej, lust att komma till 4 g med nyckeln
när du är klar med att förbruka min tvätttid?"

MEn jag tyckte det verka för aggresivt..

Har även städat lite idag. Och ätit mat, det blev pasta och köttfärssås.

Har snart 4 maskiner ren och torr tvätt som ska in i gaderoben, men det är det tråkigaste med att tvätta så det gör jag nog imorn.. haha

nä nu ska jag gö nåt annat.

tjipp//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0