HA ha ha

Haha, jag är verkligen ingen bra bloggerska! Tur att jag inte får betalt, då skulle jag bli stämd för längesen..:P

Har jag sagt att jag bara får tillbaka 18 kr på skatten?
Fast få tillbaka är egentligen fel uttryck, med tanke på att de inte gör utbetalningar under 100 kr!!!
Aahh.. Det är ju inget kul.

Men vet ni vad som är kul?
- Det är bara fem veckor kvar på lördag :D
Till vadå?, undrar ni säkert.. Mallis såklart :D haha

... en till nyhet...
JAg bor i hallsberg igen, hos pappa.. Men bara i ett par veckor till...
Känns lite mobbat, men billigt är det :D

Yeah...

Nä ve ni, nu ska jag försöka gå ut en sväng.. Men jag har ingen ork..
Ska börja jobba imorn kl 07.00 igen, skitkul...

Nä, tjipp tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0