Torsdag

Imorgon är det fredag :D Vilket betyder att jag bara arbetar till kl 18..
Sen är tydligen planerna att åka hem och hämta Millisch och sen simma lite..
Kan nog vara ganska skönt ändå, om inte så är det en bra uppladdning tills på lördag då vi ska ha fest :D Vilket vi  ungefär nyss kom på, men fan, fest ska de bli :D

Idag så var det en lugn dag på jobbet, eller hela veckan har egentligen varit lugn, sportlov för eleverna och så. Så många är ju bortresta..

Vill ni vetA vad som händer exakt nu? Jo jag sitter och pillar mig i ansiktet samtidigt som jag kombinerar mitt bloggande med att  plocka in all tvätt (som jag tvättade i söndags) i gaderoben, det är nog den tråkigaste syssla jag vet.. och allt det här sker när jag har cirka 10 tofsar i håret, som om inte det vore nog så har jag lindat ihop alla på ett lite fint sätt med överblivet julsnöre som jag hittade.
Slutsats; Alla sätt är bra att fördriva sin torsdagskväll på utan dem dåliga,

Pä lördag ska jag spela innebandy med pojkarna igen.. Nu skriver jag pojkarna, för jag tror nog inte att det kommer dyka upp några brudar då heller, men fan, den som lever får se :D

Kanske ska berätta vad jag gjorde idag efter jobbet,
då åt jag pizza med min bror och han kompis..
det var faktiskt ganska gott..
Jag åt en "Dennis med lök"
eller en "Palerma med skinka"
allt beroende på hur man ser det..

**********
Dagens outfit;
Mjukbrallor
Fleecetröja
Julklappssnörefrisyr

Dagenfils mat;
Fil med euroshopper puffar
"Dennis med lök" eller "Palerma med skinka"

Dagens väder;
Kallt, snöigt, halt.

Dagens uppdrag;
Plocka in tvätten

Dagens borde göra;
dammsuga

Dagens rätt är gott !

tjipp tjopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0