Barskolan 2oo9

fy fan vad jag är glad :D barskolan, 209 here i come :D

ska åka helt själv, men va fan, kommer ju finnas 47 personer till i  min grupp så nån borde man ju kunna prata med.. :P
jag är lite taggad, lr nej förresten, mkt taggad :D fy fan va roligt det ska bli.

synd bara att man är så jävla smarta så man behåller jobbet i sverige och bara tar semester i 3 veckor.. haha ja, men stå uten jobb är ju ingen hitt..

19 veckor kvar, jag är så speedad.. har gått runt hela dagen idag och vart överlycklig :D

måste ju tacka mormor som lånar ut pengarna till mig :D blir fattigt liv fram till sommarn nu alltså..

kan säga att än sålänge funkar det, det är ju fredag och jag är inte partysugen.. haha inget party = sparar pengar

okej, jag är knäpp jag vet, va ju itne ens 24 timmar sen jag anmälde mig, och fick svar runt 15 tiden på mejlen idag att de fanns plats kvar :D fy fan vad happy..

2 veckor, sen ska första betalningen göras.

kan inte vänta ju.. blir galen av allt de här,
redan lyckats spåra upp några som ska va med i gruppen..

åh, de ska bli så niiiiiice :D

jag vill ha maj NU!!!!!!!

Magaluf 2oo9, yeah :D

tjipp tjopp gummisnopp !

Kommentarer
Postat av: Måna

...Hej Linda,

...har lite koll på dig.....kul va?!

Måste önska dig lycka till...när du nu är så glad!

Låter väl kul att få komma bort lite , för en tid...och göra ngt annorlunda! Blir säkert bra!

Var rädd om dig, bara!

Måna

2009-01-11 @ 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0