Helgen

I fredags så va det jobb till kl 18,
sen bar det av hemmåt där det blev att klämma i sig en "Pasta Alfredo"
asgott är det :D

Sen blev det lite förfest med mig Millisch och Simon här..
Tybble tittade även förbi en snabbis, sen när vi skulle hänga med han på en annan
förfest så hittar han knappt tillbaka dit (ska tilläggas att de va max 150 meter ifrån oss)
 haha..

Sen blev det kåren, där jag sprang runt med sanne och simon, för Millan lyckades inte ställa sig i kö förrens det var för lång kö, så hon gick hem istället, men jag hade kul ändå :D Kvällen slutade med en promenad (omväg) till statoil där jag köpte mig pastasallad (faktiskt 2 st), det betydde ju en till fyllekäk och en till frukost.

Lördagen spenderade jag till en början i sängen då jag vilade upp mig och kollade på lite film och serier. SKönt :D
Sen vid 17 snåret sså blev jag hämtat, och då bar det av till ekeby där jag, Robin, Kim, MAggan och Wille spelade innebandy i typ 1 ½ timme, även lite inslag av fotboll hann vi med.. Vilket resulterar i att NU l kl ca 01.25 natten mellan söndag/måndag, att jag Linda fortf har ont överallt.. Det va fysiskt jobbigt :D Men kul som attan ;D
Den kvällen avslutades med några öl på pastabaren :D Eller nej jag skoja bara, menade en kebabpizza på crill corner..

Söndag = tvättning, bädda sängen.. ja, det är väl de vettigaste jag har gjort idag :D

Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen ska jag bädda min säng :)
Imorn är det jobb igen :) yeaj, de är lön på fredag :D woho!!!!

tjipp tjopp..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker du såra Pems känslor? :P

2009-01-19 @ 17:08:25
Postat av: Millan

MÅSTE DU SKRIVA KURSIVT? Du kan likagärna skiva på kinesiska.



+ försöker du såra Pems känslor? :P

2009-01-19 @ 17:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0