Host och Päronsplitt

Varför man inte ska vara sjuk ;

- Man får ingen lön
- Man är svettig och äcklig
- Man hostar så det inte går att sova
- Jag hostar så hon på andra sidan väggen knappt heller inte kan sova
- När man väl är frisk sen så hittar man snytpapper överallt

Fast om man nu som jag har blivit sjuk så finns det lite fördelar..

- Millan klagar inte på att jag äter upp alla våra päronsplitt
- Jag får dricka hur mkt cola jag vill utan dåligt samvete
- Jag kan sova hela dagen

Men nu är det fan inte kul längre, okej bara vart hemma idag från jobbet, blir imorn också. Men sen vill jag bli frisk, få sova en hel natt (längtar) Jag hostar så jag blir knäpp. Min cola tar slut hela tiden, det är inge bra, det betyder att jag måste köpa ny igen och det kostar pengar, pengar som jag ska spara till MALLORCA !!!!!

Slutsats;
Nästa gång jag blir sjuk så ska jag åka hem till mamma, så hon får laga soppa åt mig och klia mig på benen.

Slutsats 2;
LINDA väx upp.

Slutsats 3;
Ät mycket c-vitamin, bli inte sjuk igen!

*prosit*

Föresten, jag har en relaterad fråga..

Vart är snoret när man inte är sjuk?

Tjipp Host!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0